Nailed 5 weeks of wintersport :-) - Reisverslag uit Sankt Anton am Arlberg, Oostenrijk van Natascha en Sietze Lange en Wijs - WaarBenJij.nu Nailed 5 weeks of wintersport :-) - Reisverslag uit Sankt Anton am Arlberg, Oostenrijk van Natascha en Sietze Lange en Wijs - WaarBenJij.nu

Nailed 5 weeks of wintersport :-)

Door: Natascha en Sietze

Blijf op de hoogte en volg Natascha en Sietze

12 Maart 2015 | Oostenrijk, Sankt Anton am Arlberg

Lieve Menschen,

Zonder noemenswaardige kleerscheuren en genietend van een apres skietje zaten we op woensdag 11 maart na de allerlaatste afdaling in het zonnetje te evalueren en dachten aan een aantal dingen..... onze belangrijkste conclusie: het was echt alleen maar superdupergaaf!!!!

- 5 weken wintersport was echt heerlijk. Een aanrader voor iedereen, die wel enigszins wintersport en/of de bergen en/of apres ski kan waarderen, hihi. Kom op wat houdt je tegen? Als je bedenkt dat het goed is voor lichaam én geest, heb je toch wel de perfecte combi te pakken :-).

- We vroegen ons af of er mensen zijn die een vergelijkbare of langere tijd zo samen op wintersport zijn geweest (als in niet werkend maar gewoon veel leuke dingen doen in de sneeuw) en voelden ons wel de koningin en de koning te rijk met de gedachte, dat dit niet een standaard procedure is! We voelden ons echt "the Lucky few"!!!!!

- In die 5 weken hebben we vanuit het losse polsje genomen met een globale schatting (inclusief grove afrondingsfouten) ongeveer zoveel pistekilometers als autokilometers achter de rug. Al zijn de "pistekilometers" wel onderverdeeld in skiën, skitoeren, snowboarden, langlaufen en rodelen. En ja ach...... met de auto hebben we ook "auto"piste (in Italië) en off-piste gehad.

- Na zo'n 15 verschillende gebieden in Oostenrijk en Italië te hebben verkend bedachten we ons de volgende keer maar eens te focussen op Zwitserland en Frankrijk (of niet, we zien het nog wel).

Maar nu eerst........ Kijken of ze ons binnen gaan laten in Papua Nieuw Guinea (het visum is nog wel even een issuetje, maar dat zien we wel als we aankomen) en of we van daaruit verder toegelaten gaan worden in Zuid-Oost Azië....... ergens.

We zeggen gewoon heel dapper,
Keep you all posted :-),

Liefs van ons beidjes